Середа, 24.04.2024

Попівська ЗОШ №1 


ГоловнаРеєстрація Вхід

Меню сайту
  
Категорії розділу

Форма входу

Сайти учителів


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту


2012 рік
Опис виховної системи
Попівської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №1Карлівської районної ради Полтавської області

В основу діяльності закладу покладено концепцію Попівської загальноосвітньої школи -  «Школа громадянського становлення» , згідно якої діяльність школи спрямована на виховання свідомого компетентного і відповідального громадянина, який є соціально та політично  активною особистістю, повноправним членом громадянського суспільства.

Для забезпечення громадянського становлення та соціалізації школярів  створено особистісно зорієнтовану систему громадянського виховання  « Я – Ми – Родина- Україна» , яка здійснюється під час навчальної та  позанавчальної діяльності   ( Додаток 1)

Особистісно орієнтований підхід у громадянському вихованні учнів  передбачає перш за все неповторність , цілісність, унікальність кожної дитини. Спираючись на знання індивідуальних особливостей , потенційних можливостей кожної особистості створюємо найсприятливіші умови для розвитку громадянської активності своїх вихованців.

Виховний процес реалізується з урахуванням вікових особливостей , проблем і потреб кожного учнівського колективу та визначає такі головні етапи :

-         5 клас: « Я- моя родина», що передбачає утвердження принципів сімейного виховання . Адаптація до нових умов навчання , співпраця з батьками,ознайомлення з історією школи, її традиціями .Вивчення конституції шкільної держави, її законів та  єдиних вимог до учнів .

-         6 клас: « Моя родина – Україна».Усвідомлення свого місця в історичному процесі. Мій родовід через історичну пам'ять і традиції до сучасності. Формування духовних і естетичних потреб і цінностей. Проведення обрядових календарних свят, знайомство з традиціями українського народу;

-         7 клас: «Я у колективі» Виявлення  індивідуальних особливостей  кожної дитини  та їх творчий розвиток .Пошук спільних інтересів  та формування єдиного колективу.

-         8 клас: « Я- особистість».Стимулювання самостійності, самоаналізу, самооцінки , ініціативності. Формування свідомої дисципліни,  та основ  здорового способу життя .

-         9 клас: « Обов’язки ».Формування свідомого ставлення до себе та оточуючих. Визначення власних потреб та узгодження їх із власними можливостями. Дотримання  єдиних вимог до учнів, Статуту школи.

-         10 клас : « Права». Правова освіта, превентивне виховання. Створення умов для реалізації здібностей школярів. Самовизначення у дорослому житті.

-         11 клас: « Я- громадянин» . Випускник школи - зріла особистість, якій притаманні  високі почуття обов’язку та відповідальності, активна життєва позиція, почуття гідності за свій народ, державу , школу.

 

Виховний процес здійснюється за напрямками , які конкретизують діяльність класних учнівських колективів,  а саме :

·        « Я- лідер»

·        « Я- громадянин України»

·        « Я- патріот Батьківщини»

·        « Я і закон»

·        « Я- і моє здоров’я»

·        « Я- частина природи»

·        « Я і моя родина»

·        « Я і творчість»

·        « Я- господар»

     Прагнучи зробити шкільне життя захоплюючим, повноцінним,  різноманітним до організації виховного процесу залучаються органи шкільного самоврядування, батьки, громадськість .

Метою діяльності напрямку « Я-лідер»  є формування культури життєвого самовизначення ; забезпечення духовного становлення особистості учня,створення умов для його самореалізації у різних видах діяльності. Даний напрям реалізується через  учнівське самоврядування, яке більше 14 років здійснюється через функціонування шкільної президентсько-парламентської держави.  Саме воно забезпечує комплексний виховний вплив на учнів,     залучаючи їх до усвідомленої систематичної участі в справах школи, класу, до   розв’язання важливих питань життя школи, формування активної життєвої позиції,    демократичної культури.

    Президентсько-парламентська шкільна держава

представлена трьома гілками влади:

·        законодавча ( шкільна Верховна рада з депутатським корпусом ) ;

·        виконавча ( адміністрація президента, кабінет міністрів ) ;

·        судова ( шкільний суд, прокурор і органи правосуддя, колегія адвокатів від кожного класу, присяжні засідателі ) і охоплює своєю діяльністю всіх без винятку учнів школи, кожен учень має постійне  та тимчасове доручення, які зобов’язують його бути не пасивним глядачем, а активним громадянином шкільної держави у ролі керівника та підлеглого.

Є свій шкільний Президент, функціонує Кабінет Міністрів і шкільна Верховна Рада з депутатським корпусом. Створено Конституцію шкільної держави, герб, прапор, гімн.


Схема шкільного самоврядування

 

 Організація учнівського самоврядування сприяє формуванню правової компетентності, соціальної активності та громадянської відповідальності; толерантності;  політичної культури, кращій обізнаності учнів із роботою органів державної влади.     

          Найбільш значимою фігурою шкільної держави є її президент.          Вибори президента – надзвичайно важлива подія в житті школи. Спочатку відбувається висунення кандидатур, збір підписів на підтримку кандидатів, зустріч кандидатів  з виборцями, ознайомлення з їх предвиборною програмою, а потім назначається день виборів. Створюється виборча комісія, складаються списки виборців, відбувається таємне голосування. На виборах присутні спостерігачі, що підтверджують законність виборів, все відбувається як у дорослому житті. Члени виборчої комісії здійснюють підрахунок бюлетнів, голосів, складають акт результатів виборів.


Верховною радою у школі розроблені і затверджені положення про президента і про вибори президента, тому всі процеси здійснюються в рамках законів Конституції шкільної держави.

        Президент вибирається строком на два роки, можливе переобрання його на другий термін.

Перед вступом на посаду президент складає присягу : «Присягаю на вірність рідній школі. Зобовязуюсь усіма своїми діями дбати про зростання авторитету і престижу школи, законів школи та виконувати свої обвязки в інтересах всього коллективу».


Надійні помічники президента  -  його представники по класах

         До складу шкільної Верховної ради входить голова і 12 депутатів. Першочергове завдання, вирішене Шкільною Верховною радою, - прийняття Конституції – основного закону школи, за яким здійснюється весь навчально – виховний процес у школі.

       Наступний важливий закон школи – закон про встановлення шкільної премії, спрямований на підвищення престижу знань.

         Важливими були і прийняті Верховною радою закони про шкідливість і заборону тютюнопаління учнями школи ;  про обовязкову шкільну форму ; про проведення дискотек та вечорів відпочинку ; про організацію новорічних та різдвяних свят ; про організацію зимових канікул ;  про умови конкурсу «Учень тижня» ; про проведення свята Честі школи ; про проведення Дня здоровя .

На даній сторінці подано частину матеріалу для ознайомлення. Опис виховної системи ви можете скачати повністю в каталозі файлів.

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

"Педагогічна преса"


Посилання

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz